Ing. Ivan Janoušek, jednatel, APOGEO
Audity Software Asset Managementu

V rámci implementace řešení ServiceDesku 365 proběhla stavba katalogu služeb a základních procesů na základě metodiky ITIL s definicí a nastavení patřičných SLA. Souběžně s nasazením ServiceDesku 365 probíhalo zavedení systému ServiceDesk 365 Asset Management a Monitoring za účelem zefektivnění správy majetku, který byl do té doby evidován v excelovských tabulkách. Systém byl v rámci…

Více ...


Ing. Chyla Pavel, ICT ředitel, Česká pošta, s.p.
Nasazení a rozvoj Service Desku

Projekt byl věcně rozdělen na dvě oblasti, které však byly řešeny zároveň: Oblast Operativní evidence ICT majetku, kdy došlo k převodu operativní evidence IT majetku ze stávajících evidencí do ServiceDesk 365 Asset Managementu, a oblast Podpory uživatelů, kde byl klíčovým výstupem Katalog služeb, rozdělený na služby používané přímo zákazníky a na podpůrné služby ČP. Zásadní…

Více ...


Mgr. Jiří Šmíd MBA, prokurista a finanční ředitel, AVE
Řízení configurací

ServiceDesk 365 lze jednoduše nasadit do již běžícího provozu za využití jakéhokoliv systému a v jakékoli organizaci. Škálovatelnost a velmi snadná integrace je jedna z předností tohoto produktu. Propojení s prostředím zákazníka dává možnosti řídit a evidovat a poskytovat informace nejen o ICT majetku, ale také o uživatelských účtech zaměstnanců. Jednoduchost a přehlednost aplikace umožnuje…

Více ...


Paul Hendriks, CIO, AVG
Řízení configurací

Cílem projektu bylo nasazení CMDB a zavedení Configuration managementu ve společnosti AVG a bezpečný sběr informací jak z interní části společnosti, tak z části, která vyvíjí antivirové programy a analyzuje viry. Projekt byl také výjimečný tím, že během celého projektu byla věnována pozornost především na vzdělávání všech klíčových IT zaměstnanců na relevantní části metodiky ITIL….

Více ...


Ing. Jiří Nováček, FIO/2 – IT řešení, ŠKODA AUTO
CMDB a zavedení Configuration managementu

Celý projekt se uskutečnil podle předem odsouhlaseného projektového plánu. Zaměstnanci společnosti ServiceDesk 365 správně chápali potřeby ŠKODA Auto a.s. Zkušenosti společnosti ServiceDesk 365 pomohly v optimalizaci inventarizačních procesů. Systém ServiceDesk 365 je integrován do platformy Microsoft, což se projevuje například schopností řídit interní oprávnění přes Active Directory a automatickým přihlašováním do všech částí systému bez…

Více ...


Ing. Zdeněk Adamec, CISM, Ministerstvo zemědělství ČR
Nasazení služeb ServiceDesku v prostředí MZe

Ministerstvo zemědělství ČR eviduje 2250 kusů výpočetní techniky ve 12 budovách (nepočítaje další zařízení jako tiskárny monitory apod.) a 1380 výpočetní techniky v podřízených organizacích a agenturách. Na této výpočetní technice provozuje přes 800 služeb jak interních tak mimo rezort MZe. Projekt implementace služeb ServiceDesku 365 byl zaměřen na pokrytí procesů ITSM a evidenci majetku….

Více ...


Ing. Pavel Matoušek, ředitel ST, Úřadu pro civilní letectví
Revize a re-implementace ICT procesů na ÚCL

Projekt byl zaměřen na zmapování a dokumentaci zažitých procesů fungování procesního rámce ITSM. Soupis a optimalizace procesů řízení ICT v oddělení sekce technické probíhalo po dobu 6 měsíců a výstupem je procesní mapa včetně norem s pracovními postupy. Po dokončení sběrové a analytické fáze byla provedena optimalizace a standardizace procesů, která se odrazila v aktualizaci…

Více ...


Ing. Miloš Malaník GŘ TNT Česká Republika
Implementace ITSM ve společnosti TNT

Cílem projektu bylo zlepšení vztahu s businessem vytvořením jednoho kontaktního místa pro evidenci a řízení požadavků. Zavedení jednoho kontaktního místa a nasazení procesů řízení z oblasti ITSM přineslo spokojenost a úspory v oblasti poskytování služeb celé společnosti. Klíčovou částí se pak ukázal proces zavedení Databáze znalostí a Řízení konfigurací s CMDB (Configuration management database). Sdílení…

Více ...